недеља, 19. мај 2013.

Nestle Hello Kitty NAGRADNA IGRA!

Potrošači drugu godinu za redom "obmanuti" od strane kompanije Nestle!

 
"Moje dete je pronašlo dva ista znaka na štapiću Hello Kitty sladoleda :))", je bila prva reakcija razočaranih kupaca. Nakon malo pretrage po internetu, saznali su tužnu istinu, da ova kompanija još od 2008-sme ne organizuje nagradne igre.

U potrošačima se zadržala jaka svest da postoji šansa za nagradnim dobitkom u slučaju pronalaženja dva ista znaka. To nam je kompanija Frikom dugogodišnjom praksom usadila u memoriju, a sa kojom namerom je komanija Nestle od prošle godine krenula da praktijuje praksu sa duplim žigovima na štapićima, nismo uspeli zvanično da saznamo.





Ovim tekstom  je proglašavamo za ovogodišnjeg lidera za "umeće" korišćenja direktnog marketinga, alata koji  vam pruža da u kako samo ime kaže direktnoj komunikaciji sa potrošačem saznate preferencije vaših potrošača, a pre svega i ono najvažnije, šta im se ne sviđa, i u čemu grešimo u odnosu sa njima. Pitanje kojim mora da se pozabavi Nestle glasi: "Zašto i dalje praktikovati nešto što kod potrošača budi revolt prema našim proizvodima?!"

Iako Nestle po nekoj logici uopšte ne greši praktikujući opisanu praksu, sve veći broj potrošača liže sladolede konkurencije (Frikom). Izgleda da domaći potrošači i dalje gaje velike nade da se stanovi i hiljade evra zaradjuju lizanjem sladoleda. Neki bi rekli da ih ne zanima to što "znaju" da neće dobiti ništa sve dok su sladoledi ukusni, i to ostaje i dalje glavna konkurentska prednost naših proizvođača sladoleda. Ali onda ostaje na drugoj strani i državi da se pozabave sa kriminalnim radnjama i stotinama hiljada evra neisplaćenih nagrada u slučaju Frikom-a!

Mudriji potrošači su ovoga leta odlučili da prave sladoled kod kuće i da se sami nagrade.

3 коментара:

  1. Sada sam kupio deci sladoled video dva ista znaka i odmah na google ali totalno razocarenje.Citam sada da nema nagradne igre steta ali stvarno steta.Ovakva kompanija.jedna od najvecih i najacih u svetu da ima ovako los marketing to ne mogu shvatiti.Sladoled je prelep moja ga deca obozavaju.Iskreno od srca promenite marketing ili logo na stapicu jer dovodite ljude u zabludi.Hvala vam sto nasu decu cinite srecnom pozzz

    ОдговориИзбриши
  2. Razocarenje i ponizenje kao nagrada. Hvala Vam.
    Sigurno nikada vise necu kupiti bilo koji Vas sladoled.
    Dizajn je mogao da ima jedan logo, ili tri .....
    Zasto bas dva ista znaka, zasto nisu na svakom stapicu i na svakom sladoledu?
    Hahahahhah
    Kriminalci
    Nadam se uvodjenju psiholoskog zlocina.

    ОдговориИзбриши
  3. Moja cerka je upravo izvukla 2 ista znaka...jasno mi je da nema nagrade ali mi nije jasno koji mozak je to smislio i da li je moguce da ne kapiraju da tim potezom ofbijaju potrosace.

    ОдговориИзбриши